Přeskočit navigaci

PŘEJDĚTE NA NÁŠ NOVÝ WEB
... více informací, více zboží - betonové ploty, kované ploty, plastovky.

Česká republika, Slovensko

Obchodní podmínky - Česká republika

Doprava

Náklady na zaslání (tj. balné a dopravné) hradí odběratel v částce maximálně 300 Kč za celou objednávku, při nákupu nad 7.000 Kč Vám zboží dopravíme zdarma kamkoliv v ČR. Obvykle využíváme vlastní dopravu nebo přepravní firmy PPL nebo Česká Pošta.

Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele obvykle do 3 pracovních dnů. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku odběratele ze skladových zásob, je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky. V tomto případě je objednávka obvykle plněna do 4 týdnů, ve výjimečných případech i v delším časovém horizontu.

Platební podmínky

Obvyklé platební podmínky při dodávkách standardního sortimentu dodavatele jsou platba v hotovosti při předání, dobírkou nebo platba předem - převodním příkazem.

Záruky

Záruka na veškerý sortiment je 24 měsíců.

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

Reklamační řád pro přepravní službu:

  • Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.
  • Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.
  • Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.
  • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.
  • Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.

V případě problému s dopravní službou, pište na adresu koval@kanclir.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury popřípadě číslo objednávky. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.

Záruka vrácení peněz

Aby pro vás bylo nakupování u nás opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruky vrácení peněz". Je nám jasné, že nemáte možnost si zboží námi nabízené předem prohlédnout. Můžete se zmýlit a můžete tak obdržet zboží, které skutečně naprosto nevyužijete.

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze, bankovním převodem nebo složenkou.

Podmínkou vrácení peněz je:

  • Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží
  • Ve vracené zásilce musí být vložena kopie dokladu o zaplacení
  • Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zaslané zpět dobírkou nebude přijato
  • Zboží zašlete na adresu dodavatele uvedenou na faktuře - kupní smlouvě.

Důležité upozornění

Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky.

Informujte nás prosím i v případech, že obdržíte poškozenou zásilku. Bohužel nemůžeme za bezchybné doručení přepravní službou ručit, ale i těmito reklamacemi se zabýváme.


Jak si výrobky objednat

  • Vyberte si druh pletiva nebo zboží, které máte zájem objednat.
  • Pošlete nám Vaši objednávku prostřednictvím našeho formuláře nebo na náš email koval@kanclir.cz
    nebo
    Oznamte nám na telefonní číslo 722 550 000 vybrané zboží a adresu, na kterou má být toto zboží dopraveno.
 
 

| | Nahoru ↑